Vítejte, Přihlásit
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.luxuselektro.cz. Zároveň nákupem v našem e-shopu potvrzujete, že jste s těmito obchodními podmínkami srozuměni. Reklamační řád internetového obchodu www.luxuselektro.cz je k dispozici v dolní části obchodních podmínek.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Zdeňka Bednáriková, IČ: 75177218, se sídlem Vojnova 371, 37501 Týn nad Vltavou, zapsán na Živnostenském úřadu MMP č.j. 4739/2009 a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Smluvní vztahy se řídí obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel, zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a občanským zákoníkem.
Dodavatel: Zdeňka Bednáriková, se sídlem Vojnova 371, 37501 Týn nad Vltavou
Dodavatel je zapsán na Živnostenském úřadu MMP č.j. 4739/2009
Dodavatel není plátcem DPH.
IČ: 75177218
(dále jen "dodavatel")
· Kontaktní údaje
Telefon: +420 774 81 51 71
Email: info@luxuselektro.cz (reklamace, výměny, vrácení zboží)
Na emaily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 12 hodin, nejdéle však do 48 hodin.
Seznam zboží na stránkách www.luxuselektro.cz je katalogem dodávaného zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
UPOZORNĚNÍ:
Každá objednávka uskutečněna zákazníkem, která nebude stornována do 24 hodin od objednání je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka, která bude zákazníkovi zaslána dobírkou, vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč.
Odesláním objednávky zákazník souhlasí s těmito obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny společnosti Deredes s.r.o. http://www.fair-cod.cz k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojenými. Objednávku lze stornovat do 24 hodin od objednání.
Zrušení objednávky
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
PLATBA PŘEDEM - 90,- Kč na účet (z banky do banky)
PLATBA DOBÍRKOU - 129,- Kč platba při převzetí zboží od doručovatele
OSOBNÍM PŘEVZETÍ S PLATBOU PŘEDEM NA ÚČET - 0,-Kč v Českých Budějovicích !DOHODNOUT PŘEDEM!
PLATBA PŘEDEM - 250,- Kč na účet (z banky do banky)
!!! NA SLOVENSKO NA DOBÍRKU NEZASÍLÁME !!!
Zboží je zákazníkovi odesíláno ČP jako OBCHODNÍ BALÍK, nebo PPL za 90,- Kč, nebo PPL za 90,- Kč, do SR (DOPORUČENÁ ZÁSILKA 250,-, při objednávkách nad 5000,- je dopravné a balné v ČR zdarma. Okamžikem objednání zboží a souhlasem s obchodními podmínkami je uzavřena kupní smlouva.
Dodací lhůta
Objednané zboží bude dodáno v co nejkratší době, obvykle do 1-5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
Způsob dopravy
PLATBA PŘEDEM - 90,- Kč na účet (z banky do banky)
PLATBA DOBÍRKOU - 129,- Kč platba při převzetí zboží od doručovatele
OSOBNÍM PŘEVZETÍ S PLATBOU PŘEDEM NA ÚČET - 0,-Kč v Českých Budějovicích !DOHODNOUT PŘEDEM!
Způsob uhrazení ceny za zboží
Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně (při osobním odběru - !!! NUTNO DOHODNOUT PŘEDEM !!!), dobírkou v místě předání zboží doručovatelem České pošty, nebo PPL a poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem (číslo objednávky), který platbu identifikuje.
Zásilka se zbožím obsahuje vždy doklad.
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně po jeho převzetí.
Podepsáním dodacího listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.
Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou (více v sekci Kontakt či Nápověda), pokud se strany nedohodnou jinak.
Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 3 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží, pokud se nedomluví zákazník s dodavatelem jinak.
V případě osobního odběru zboží při uzavření kupní smlouvy na dálku (prostřednictvím objednávky v e-shopu) má zákazník právo odstoupit od smlouvy dle § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Jako záruční list slouží daňový doklad.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace (více v sekci Nápověda)
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.luxuselektro.cz, je povinen nás informovat na e-mail: info@luxuselektro.cz. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu a adresa, kam zákazník zašle reklamované zboží (také v sekci Kontakty). Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány, budou vráceny odesílateli.
Je vhodné zboží zasílat v původním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
Vyřízení reklamace
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dní.
(Více v sekci Nápověda)
Právo zákazníka na odstoupení od smlouvy
Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit taktéž v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
Zboží musí být nenošené, neprané a kompletní (tj. s cedulkami, pokud s nimi bylo dodáno). V případě vrácení použitého zboží, bude toto zboží vráceno zpět odesílateli.
Právo dodavatele na odstoupení od smlouvy
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu info@luxuselektro.cz.
Při odstoupení je nutné uvést číslo faktury (daňového dokladu), datum nákupu a přiložit do balíku originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Je taktéž nutné napsat do balíčku s vráceným zbožím i na e-mail, zda si přejete vrátit peníze (v tomto případě napíšete na e-mail i do balíku Vaše číslo účtu) nebo výměnu za jiné zboží (v e-mailu napíšete za jaké a do balíčku toto přání napíšete taktéž). Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány, budou vráceny odesilateli.
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu sídla dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní.
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, bude zboží vráceno nazpět odesílateli.
Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu (+ poštovné), a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího.
· Ochrana osobních údajů spotřebitele
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.
Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.
Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do zákaznické sekce.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak, že zašle emailovou zprávu na info@luxuselektro.cz.
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.luxuselektro.cz stejně jako ve své provozovně nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Preambule
Reklamační řád účelně upřesňuje postup zákazníka a prodávajícího LUXUSELEKTRO.CZ – www.luxuselektro.cz v případě, že přes naše veškeré úsilí o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží.
1) Kupující je povinen nás neodkladně při zjištění vady produktu zakoupeného v našem internetovém obchodě kontaktovat na info@luxuselektro.cz.
2) Jakmile dotaz obdržíme, bude kupující vyrozuměn o přijetí reklamace popř. zamítnutí reklamace a o následném postupu řešení reklamace při jejím přijetí.
Článek I
Článek II
Článek III
Článek IV
Článek V
Článek VI
Článek VII
Reklamační řád byl vypracován ve smyslu zákona č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.
Adresa (není provozovna, ale pouze fakturační adresa, sídlo):
Zdeňka Bednáriková - Vojnova 371, Týn nad Vltavou, 37501.
IČ : 75177218, DIČ : CZ
Reklamační adresa:
Kateřina Bednáriková - V. Volfa 41, České Budějovice, 37005
!!!ZBOŽÍ JE SKLADOVÁNO A EXPEDOVÁNO Z ČESKÝCH BUDĚJOVIC!!!
!!!OSOBNÍ PŘEDÁNÍ PO PŘEDCHOZÍ DOHODĚ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH!!!
Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
Žádné zboží
Poštovné
0 Kč
Celkem
0 Kč
Momentálně nejsou žádné novinky